Ett hjälpande lyft

Numera måste denna gravida kvinna lyfta upp magen när hon ska kissa. Plutten ligger och trycker så att det inte går att kissa. Och då hjälper ett litet lyft. Har aldrig varit med om detta innan, haha.

Ett annat konstigt fenomen är också att armarna börjar bli för korta. Jag har varnat Kent att fortsätter de att krympa så vet han vad som gäller om jag sitter och skriker FÄRDIG!

Brösten kliar jag snart sönder. Jag har smörjt in dem med Hudlotion (niveas) innan men det hjälper inte. Nu jäklar går jag över till rejälare grejer, idomin! Hjälper inte det då får jag se mig besegrad och gå runt med kliiga bröst, treeeevligt.

Men vad är väll en bal på slottet ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Jag vet vad du menar med kliandet och jag tror också det hjälper att smörja. Men du behöver nått som jobbar in i huden, inte bara lägger sig som en skikt utanpå.
Om du inte har nån go hudolja hemma så prova med ren olivolja. Jag har jojobaolja och det funkar bra, men olivolja är också bra!!

Emma H

2012-11-24 | 11:11:54
Frun

Ska testa. Tack för tipset!

2012-11-24 | 14:54:42
http://frutonskog.blogg.se
Emelie

Funkar Weledas tro?
Jag använde mig av ett stick, kokossmör eller nåt från body shop. Funkade på mig.
Men jag kan tänka att det är jobbigt för dig.. Lycka till.

2012-11-24 | 15:12:47




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!