Försök till vila

Ska nu försöka vila lite. Brukar inte gå så himla bra i vanliga fall, då plutten tycker det är tråkigt när mamma ligger eller sitter stilla. Det blir ett jäkla sparkande och knöande. Men just nu är det lugnt och jag har legat här i hela 5 min, tjohoooo.
Har varit hos bm idag och allt såg jättebra ut. Sockret var som det skulle (har blivit tillsagd att ta det försiktigt med sockret. Och jag gör så gott jag kan) och magen är lagom stor. Den har ju stannat upp ett tag nu och det är jag ju väldigt tacksam för ;).
Idag målade bm på magen så vi, jag och Elsa, fick en bild på hur plutten ligger. Elsa var mycket road av detta och hjälpte mer än gärna till med att måla :).
Plutten ligger med ryggen mot högersidan och huvudet neråt, långt ner. När den ligger så långt ner så var det inte alls konstig att jag har en massa förvärkar. Har ju känt att den är där nere länge, inte minst när den hickar. Och ibland tror jag ju att den är påväg ut :/.
Jag tror inte att jag kommer gå över tiden :( men hoppet är ju det sista som överger en, eller hur ;) . I morgon går jag in i ny vecka :)

Jahopp, nu vaknade plutten. Ska se om den går med på att jag byter sida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!