Mardrömmar

Har drömt mardrömmar om Romney inatt. Är inte jätteinsatt i detta. Men lite har man ju koll på och mitt val var helt klart Obama. Jag drömde att Romney vann och han var superelak och hela världen hamnade i krig. När jag vaknade var jag helt säker på att han hade vunnit. Men vilken tur att det bara var en dröm och att nu Obama får sitta kvar i 4 år.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


isa

Going:) Tycker det låter som om du har full koll på läget.( Din beskrivning av mardröms-Romney ligger nog inte så långt från verkligheten...) Jag är också glad och lättad över Obamas seger. Hade jag inte ammat skulle det helt klart varit läge för att skåla i lite skumpa:)

2012-11-08 | 15:06:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!