Rullat

Går runt med tårar i ögonen. Jag är så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Har varit uppe 12 gånger i natt pluss att man har vaknat av att plutten sparkat. Då måste jag vända mig om och det är en hel verksamhet. Man får ta sats och sen ska luddar läggas rätt mellan benen och under magen. Förhoppningsvis blir plutten på bättre humör en stund och man får slumra till en stund. Ju mer den rör sig ju mer kissnödig blir jag och då är det bara att försöka rulla sig ur sängen.
Så idag ska jag hålla mig ifrån folk. Jag är på dåligt humör och kommer troligtvis bara gråta. Nej iväg med de stora och hopp i säng igen.

Över och uuuut!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!