Hur jag färglägger mina stämplar

Har fått frågan vad jag använder mig av när jag färglägger mina stämplar.
Jag använder mig av Distress Ink, en stämpeldyna :) . Tänkte visa hur jag gör. Jag är INGET proffs men håller sakta men säkert på att lära mig och ju mer man övar dessto bättre blir man ju :) 
 
Här är mina stämpeldynor :)
 
Jag stämplar med den färgen jag vill ha på en glaskloss (den jag använder till mina stämplar)
 
Jag blötlägger en tunn pensel, torkar av det mesta vattnet på ett hushållspapper och så tar jag färg på penseln.
 
Jag fyller i lite linjer med färgen. Sen sköljer jag ur penseln och drar ut färgen med bara vatten på penseln.
 
Fortsätt såhär bit för bit.
 
Klart :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!