På automatik

Bläää vilken natt, jag känner mig helt svimfärdig. Jag och Kent har sprungit och servat Elsa hela natten, var 20-30 min har hon vaknat och gråtit av smärta och feber. Tillslut hann jag knappt ur sängen innan Kent stog vid Elsa och hällde i henne saft. Tror inte han var vaken alla gångerna utan det gick tillslut på automatik.
Nu på morgonen så hade hon över 39 i feber, lilla skruttan. Ska ringa vc nu vid 8 och få en tid att kolla hennes öra då hon har tagit sig för det hela natten.
Hoppas detta inte blir något långvarigt och att resten av familjen klarar sig.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


May Britt

Stackars liten...ååå vad jag känner med henne,denna förkylning som går nu är det jävligaste jag haft sen jag hade influensan för ett par år sedan!!!
Hoppas hon kryar på sig fort!!

2012-10-15 | 08:50:56
Frun

Ja det verkar vara en riktig skitförkylning som är igång nu.
Krya på dig!

2012-10-15 | 16:27:57




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!