Promenad........ Inget för mig

Jag fick den urbota dumma idén att ta en promenad, runt KYKAN. Är en bit och den innehåller backar. Men jag kände mig ju så rörlig idag och solen sken och stackars Tjorven måste ju få komma ut på promenad.
Halvvägs kände jag att det var ingen bra idé. Men den värsta biten var ju gjord så jag pinade mig igenom sista biten. Med pyttesteg tog jag mig sakta men säkert fram. Gamlingarna spurtade raskt förbi mig.
Pucko som jag är så hade jag ju glömt ta på mig magbältet. Så efter ett tag började ju magen och ligamenten göra skitont. Fick gå och lyfta upp magen och pusta mig igenom förvärkar. Herre gud vad dum jag måste sett ut! Men hem kom jag efter över 1h vankande.
Nu ligger jag och kvider i sängen och undrar hur jag kunde vara så dum. Fogarna och ryggen värker och en hel del förvärkar kommer, magen blir stenhård. Gråter gör jag också men vet inte varför, det bara kommer.
Har ringt Kent och bett honom hämta barnen på fsk/fritids om de nu går med på att barnen stannar 1h längre.

Så inga fler promenader för mig!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!