Shoppingångest

Som många av er vet så har vi INGEN lampa vid köksbordet. Det finns lampor ute i köksavdelningen och i fönstret men inget över bordet. Detta har ju medfört en stor stearingsljusförbrukning. Inget fel i det men nu har vi börjat tycka att det är på gränsen till för mörkt. Ibland vill man kunna lysa upp rummet och kunna se med all säkerhet att det är en macka med ost på man äter och ingen macka med sura strumpor, eller något helt annat som ju inte alls är helt omöjligt att ta fel på. Vi har kikat runt på nätet i flera dagar och igår kväll så gjorde vi det, klickade hem en lampa. Idag fick jag mail om att den är på väg hem, gaaaaahhhhhhh. Vad har jag gjort??!!! Vet inte om jag vill ha den lampan, vet ju inte alls vad jag vill ha för modell. Jag får panik! Men jag får helt enkelt hänga upp den när den kommer och gillar jag den inte så får jag väll skicka tillbaka den då. Inga problem, eller?? Jobbigt är det ju förstås och det är väll det som tynger den lata kärringen.
 
 
Nu när vi har ångan uppe och har gjort något så stort som att välja en lampa så ska vi ut i soffdjungeln igen. Ja för nu verkar det som, om vi får som vi vill, att trademax får hämta tillbaka hela soffan och alla extradelar och vi får pengarna tillbaka. Nu orkar vi INTE mer. Och då ska man ju hitta en ny soffa också. Denna gången tänker vi kika runt i "riktiga" butiker där det är dem själva som kör hem dem. För detta dhl vill vi INTE ha som leverantörer igen. Men men, allt hänger ju på om vi får vår vilja igenom. Men det verkar inte helt kört.
Tips på var man kan titta på fina, hållbara, ok prisklass -soffor????
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


katta

jaaa och jag har sagt dom butikerna till kent....

2012-10-29 | 23:09:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!