Sova på hotell

Ska sova på mitt eget hotell inatt. Jag har nämligen investerat i nya lakan. Sånna där sköna som finns på hotell. Och det bästa av allt, jag har INTE betalat så mycket för det :)

Stort lakan 270*270: ordpris 599:- jag bet 229:-
Påslakan & örngott: ordpris 499:- jag bet 199:-

Köpte två set med påslakan.
Jag betalade 627:- för något som kostat 1597:-

Lakan är inget man springer och köper så ofta och nu var det mer än välbehövligt. Då känns det bra att köpa bra lakan men slippa betala multum.

Var har jag då varit och gjort detta fyndet. Jo på new wave outlet i Dingle. Jag säger bara, åk dit! Har man tur så kan man hitta riktiga fynd.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!