Upprörd mamma bland penslar

Fredag idag då. Har än så länge hunnit med en tur till mamma och hjälpt henne göra etiketter till honungsburkarna. Nu sitter jag och färglägger stämplar och hör på Cornelias resonemang ang kompisar vars föräldrar ger dem tillåtelse att ha fb och köpa vip till spel på nätet. Jag blir så upprörd! Enligt mig ska ungarna inte ha fb och jag skiter då i att "Kalle" har det. Jag bli inte vän med små barn på fb. Jag kan inte stå för vad mina vänner skriver eller lägger upp som de kan se. Nej de har INGET där att göra. Och nej jag tänker inte betala 40:- i veckan för att hon ska vara vip på nått spel. Aldrig i livet!
Tur jag kan lugna mig med lite målning ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!