Vaken

Ligger vaken och kl är 00.42. Har precis lagt mig. Är inte det minsta trött, inte plutten heller ;). Är värsta röjet i magen och stundvis gör det ont. Långt ner sparkas det och sträcka ut sig på en yta som inte finns görs det, gahhhhh. Tampas med halsbränna också men det visste jag ju skulle komma eftersom jag tryckte i mig stekt bacon idag. Så det får jag leva med. Det värsta är nog huvudvärken som har hoppat på mig. Då är ju det bästa att sova men inte lätt när man är piggelin. Har snart suttit uppe ensam i 4h och har sysselsatt mig med att vika tvätt, tvätta, strykt och satt upp gardiner i köket och tittat på tv. Nu ska jag ge en bok chansen att söva mig.
Puss och hej!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!