Bittert inlägg

Idag är en skitdag. Ont ont ont i fogarna och det är strålande smärta från rumpan och ända upp i nacken, vilket gör att jag också blir yr. Klick klick känner jag att det låter i höfterna. Nära till gråt är jag också. Skulle helst vilja ringa Kent och grina. Men får väll skona honom det. Känner mig ensam, ful, fet, trött osv.
Hinner ju inte vila då barnen ska köras och hämtas hela tiden. Har just varit och hämtat J som inte kände sig bra. Och snart ska jag hämta E som slutar 12. Förbaskade skittider de har på allmänna fsk! Skulle kunna spy ur mig en massa dynga om i stort sett allt just nu men låter bli. Denna bittra kärring ska försöka dra täcket över huvudet någon timme och hoppas att alvedonen tar bort en del av smärtan.

Detta är vad jag tröstar mig med idag. Hoppas det hjälper mig att bli lite gladare.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!