Börja om på nytt

När Elsa föddes sa vi att det var sista barnet. Vi gjorde oss då av med många babyprylar. Eftersom jag har haft en sån bebislängtan så har jag inte klarat av att göra mig av med alla kläder i alla fall. Hur som helst så måste vi ju skaffa lite grejer. Så när vi kommer över något bra och fint som vi gillar så slår vi till. Nu har vi kommit över just en sån sak. En spjälsäng :). En jättefin spjälsäng! Och ja den står redan på plats. Kanske lite väl tidigt men det hjälper mig att ta mig igenom de jobbiga dagarna :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna

Väldigt fin säng! Och det verkar ju som att det går jättebra med virkningen. Vad bra att du blev sjukskriven!

2012-09-17 | 19:37:12
May Britt

Vilken fin säng..är allt att man kan bli lite bebissjuk när man ser sånt..men eftersom man vet garanterat vad som väntar en om man blir på smällen igen så är det nog bäst att låta bli...:)

2012-09-18 | 08:47:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!