Därför att

Var hos bm och fick veta att magen är stor för att:
1) jag är omföderska
2) plutten ligger långt fram

Följden av detta kan bli:
1) ligamentsmärtor
2) foglossning längst fram

Tjolahopp så så är det med det. Det är bara en där inne. Och jag följer normalkurvan. Har lust att trycka upp pappret (där man ser min tillväxtkurva) på alla okända människor som säger något annat.
För jag vet att magen är stor om annat så märker jag det när jag tar på mig skorna ;)

Nu ska jag ta min tjocka buk och lägga mig och vila någon timme. Har haft för mycket att göra det sista så vilostunderna har fått stå över. Men behöver ju verkligen lite vila ibland så får se till att ta mig en då och då.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mikaela

Ha ha, rätt tänkt. Suck för folk och deras kommentarer...fattar dom inte att det sårar. Tycker iaf att du har en vacker mage, kram

2012-09-17 | 14:32:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!