En längre sjukskrivning

Var hos läkaren i förrgår. Gick till kvarterskliniken denna gången och hade turen att få den underbaraste läkaren av dem alla, Johan. Han är bra rolig den och tar en alltid på allvar. Först hade han ett utlägg om hur otroligt korkade dom är på försäkringskassan och hur många gånger han har suttit i möte med dem. Och att han inte är den som ger sig i första taget. Sen så sjukskrev han mig fram till 4 november och sa att skulle de krångla på försökringskassan så var det bara att komma så skulle vi fixa det. Gick med ett leende därifrån. Han tror på mig, jag behöver inte försvara mig. 
Sen så söker jag graviditetspenning from den 2 november och förhoppningsvis blir det godkännt och jag kan försöka börja njuta av min graviditet, stundvis i alla fall ;) . 
 
Bara att hålla tummarna nu
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie

Johan är bäst! Han är granne till oss & fotbollspappa till en pojke i Lucas lag. Han kom hem när Lucas fått något bett i somras. Han är verkligen kanon! Lycka till med allt. Kram Emelie

2012-09-15 | 16:23:24
http://famohlson.blogg.se
Mikaela

Tjoho äntligen respons, f-n va gött att slippa hävda sig och att någon lyssnar :) mer såna läkare...

2012-09-15 | 20:20:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!