Omöjligt

Har halsbränna from hell. Har haft detta återkommande varje dag i ett par veckor nu och får väll inse att det är här för att stanna. Har aldrig haft detta innan och kan ju inte påstå att det är världens mysigaste grej.
Har därför googlat (vem behöver en sjukvårdsupplysning numera) och vad får jag se!?
• Jo ,man ska undvika choklad! Kommer ALDRIG gå.
• Man ska undvika att äta sent! Men hallå det är ju typ då jag kan äta utan att må illa.
• Man ska inte vara överviktig! Hahaha jo men visst det fixar jag till i morgon.

Var andra saker man skulle undvika också men det var inga grejer som rör mig nått större.

Nej ska nog försöka med några tabletter, brus får det bli då jag inte klarar av de där vidriga tuggtabletterna. Ska brusa upp mina tabletter i ett skumpaglas och så ska jag gå runt i min rosa mjukisdress och leka hollywoodfru.
Skåål mina vänner!

Men först, mot Apoteket!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese

Gaviscon funkar skit bra mot halsbränna, är ingen höjdare att dricka men det funkar verkligen!!

2012-09-20 | 12:12:50
May Britt

Jo när jag väntade Vilma så mådde jag verkligen illa..åt då faktiskt folsyra (min mamma har fått det mot några tabletter hon får)...det funkade superbra på mig!!
Proviva hade då en dryck som det var tillsatt mera folsyra i och vissa dagar räckte det att dricka en sådan..svindyr men vad gör man...
Annars ska det finnas tabletter på apoteket (jag fick av mamsen dock)

Ville alämna ett litet tips.

2012-09-21 | 07:19:15




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!