Övning ger färdighet

Lär mig virka :) har tack vare en bra sida på nätet lärt mig virka grunderna. Här är min första färdiga grej. Har inte använt mig av något mönster utan bara provat mig fram. En mössa till Annabelle :) . Inte illa om jag får säga det själv. Håller också på med några amigurumis men där går jag efter mönster ;) . Har skaffat stoppning idag så ikväll finns det kanske en mus att visa upp :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

du är skitduktig ju!

Svar: Tack!
Kristina Tonskog

2012-09-13 | 23:10:13
http://mittlivsomlapp.blogg.se
isa

Ser väldigt proffsig ut. Snart får du väl virka babymössor också;)

Svar: Håller på med en mössa nu som jag hoppas kommer passa Elsa. Men jag har allt tänk mig en babymössa också :)
Kristina Tonskog

2012-09-14 | 16:20:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!