Röja fram skiten

Hualigen vad man har slitit de senaste dagarna och fy böveln vad man får igen det på kvällarna, ajaj. Vi har varit i riktig röjartagen. Barnens rum har städats, alla fönster i hela huset har putsats, förråden har röjts ur och 3 1/2 säckar med skräp har fyllts. Har också köpt en liten garderob ( begagnad av en vän ) till Jonathan så nu har han äntligen sina kläder på sitt rum. Dessvärre har allt detta röjande medfört ett visst oorganiserat hem :(. Är saker överallt. Men hoppas att det inom ett par dagar har återgått till det normala, fast bättre ;).

Annars så är dagarna desamma med körning av barn till olika aktiviteter, läxtjat, middagsfunderingar, tvätten osv. Det som inte är som det brukar är...... Tamtarrramtam (trumvirvell) att jag inte biter på naglarna! Tror det är 2 veckor nu som jag har hållit upp. För det är då minsann inte lätt och ett lika stort beroende som vilket annat beroende som helst. Hur gör jag då undrar alla nagelbitare där ute. Jo jag använder nagellack! Inte lika roligt att bita då. Prova!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!