En underbar värld


Jag älskar att ligga och snosa på G när hon sover. Myyyys. Spelar ingen roll att det luktar sur mjölk och kräks, jag blir hög på babydoften och mitt jag försvinner till en helt annan värld. En lycklig värld där man bara flyger runt och alla är glada. Blommorna doftar alltid gott där och det blommar i alla färger. Allt är mjukt och ljust. En värld som man bara kommer till om man snosar på en bebis. Jag ska försöka komma dit många gånger innan G blir för stor. Sen kommer det dröja innan jag får komma dit igen. Men jag blir väll förhoppningsvis en farmor eller mormor någon gång och då ska jag och mitt barnbarn gosa ner oss och försvinna bort till den där världen igen...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!