Kvällsrännande


Uj uj uj mina vänner. Nu har man varit utanför väggarna efter läggdags två kvällar i rad!! Började i går med att åka till finaste Helena som hade Living and room- träff. Gaahhh så mycket fint, föööör mycket. Blev bara något litet då jag valde att ha en egen träff sen fram i juni, mehehehe. Vill du komma så säg till. Hur som haver så drog det ju ut lite på tiden då det är så mysigt att sitta där med alla goingar som man träffar allt för sällan.
Ikväll var det tjejträff! Vi är sex tjejer dom försöker träffas då och då. Ikväll blev det mat på park i Strömstad. Jag säger bara ÅK DIT och ät planksteken. Jag ska inte säga det högt men ni fattar när jag säger att det k******* sig i munnen. Har nog aldrig ätit en så god köttbit i hela mitt långa 28-åriga liv! Ja dyrt var det men gyyyyd så värt det var, möööööms! Sen var ju inte sällskapet fy skam det heller. ALLTID lika skoj när vi ses.

Så nu har jag lämnat alla hushållssysslor två kvällar i rad. Ja se denna morsan är allt bra bortskämd ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!