Kyrkispyssel


Elsa valde att vara ledig från förskolan idag och följa med till kyrkis i Tanum istället. Jag försökte länge övertala henne till att pyssla med alla fina pärlor. Jag gjorde allt för att hon skulle vilja göra halsband eller armband. Men se det ville hon ju inte, hon skulle måla. Så jag fick se mig besegrad och krypa till korset och erkänna att det var jag som ville göra armband. Och efter att ha blinkat lite sött med mina hundvalpsögon så satt jag på ena sidan av bordet och gjorde armband, Elsa på andra sidan och målade en tavla och Greta togs om hand om av hon som håller i kyrkis. Vadå? Alla vill väll göra armband om man ser burkar med mängder av pärlor i? Och alla vill väll bära runt på bebis om man får chansen. Så det var ju en win-win-situation.
Men nu vill ni ju se mina mästerverk. Två armband med barnens namn på, två på varje.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!