Bästa frukosten


Om man vill göra Elsa glad så fixar man iordning hennes favoritfrukost, stekt bacon och kokt ägg. Idag var jag en extra snäll mamma och ställde mig och fixade detta.

Efter våran frukost kom min mamma på besök. Med sig hade hon en liten kyckling! Lillebror hade som en rolig grej lagt tre hönsägg under en ruvande anka. Och nu kom det ju en kyckling! Och eftersom jag har grejer till sånna små krabater här så får den flytta hit ett tag.

Annars myser vi mest. Är ju ett bra mysväder idag (regnar). Greta har tagit ett dopp och är för tillfället den renaste familjemedlemmen.

Ikväll är det skolstartsfest på barnens skola. Jag som är med i föräldraföreningen är med och anordnar detta. Det kommer finnas ponnyridning, tipspromenad, lotteri mm. Och ALLA pengar går till barnen. Tycker alla borde komma. Man kan ju tex ta med mormor och farfar mm.
Hoppas att regnet ger med sig till kvällen bara :/

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!