Det ska börjas i tid


Äntligen är förberedelserna för vuxenlivet igång, eller det är väll alltid igång men nu har Jonte tagit steget lite närmare. Han har själv bestämt att han numera ska sköta sin egen tvätt!! Så nu har han tvättkorg på rummet och idag tog hand tag i första tvätten. Jag var med och instruerade och något jag kommer försöka lära honom (då det inte verkar ligga i männens natur) är att hänga tvätten rätt. Så att inte allt hänger i en klump och blir superskrynkligt. Jag menar, vem vill inte ha en karl som kan hänga tvätt. Han kommer få klasar av fruntimmer efter sig sen ;)

Hur som helst så är jag rätt stolt över honom :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Så bra att han lär sig tvätta.Viktigt att även killar lär sig vanliga hushållssysslor.

2013-08-04 | 09:03:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!