Besöka herr Mugg


Vad är det med mig? Som jag skrev i tidigare inlägg så mår jag inte prima. Igår hade jag ont i magen till och från hela dagen. Smärtan sitter vid magsäcken. Jag får inte behålla någon mat utan det rinner rakt igenom mig. Igår kväll kom febern, 38.3. Men efter natten så är febern borta men magsmärtorna kommer fortfarande och jag får inte behålla maten. Tycker inte det verkar vara någon typisk magsjuka.
Konstant hungrig! Men vet inte vad jag skulle kunna äta som fick stanna.
Så idag är Kent hemma för vab. Jag klarar inte att vara dålig och samtidigt ta hand om sjuka barn (ja för i natt kom Cornelia ner med hög feber, så inget miniläger där) och en bebis.

Nej nu ska jag ta och äta lite och sen besöka herr Mugg....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!