Ett test


Var först fundersam för om jag skulle dela med mig om detta eller inte. Är livrädd att misslyckas och sen stå där med skammen. Men så är det ju bara ett test. Jag ska i 4 veckor, med start idag göra ett test. Detta gör jag för att må bättre, bli piggare, orka och få plats i ett par jeans (nu får man köpa en storlek större pga magen). Ja jag vet att jag just fött barn men jag vet också sen innan att min mage blir inte mindre. Jag vill veta om op är enda möjligheten. Jag har inget viktmål, inga mål alls faktiskt. Jag vill bara testa.
Jag ska under 4 veckor köra ett 17 min pass (som jag har på en app) varje dag. Jag ska också försöka undvika så mycket socker som möjligt.
Jag har idag börjat med att väga mig och mäta mig. Jag har mätt mage, lår och arm.
Jag ska verkligen försöka våga dela med mig om allt. Jag kommer skriva varje fredag om hur det har gått och om jag har misslyckats eller fuskat med något.
Detta är ingen bantning! Jag vill se vad lite träning (är ju bara 17 min) och inget socker gör med kroppen.

Eftersom jag inte fått rört mig de senare 5 månaderna av graviditeten så finns det INGA muskler och kondition kvar. Så nu efter mina första 17 min så skakar hela kroppen.

Mer uppdatering om en vecka!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Heja dig Kristina! Med lite tålamod och jäklar anamma så är det klart du kommer se en skillnad efter 4 veckor. Själv kämpar jag också med att få att känna mig bekväm i mina brallor. Men för mig är ju träning det bästa jag vet. Men att låta bli bullar mm är en större utmaning för mig. Så det kämpar jag med!! Ska bli spännande att följa dig!

2013-02-22 | 15:23:48
marika

ska bli spännande att följa din resa. Heja dig!

2013-02-22 | 19:51:23
Martina

Hejja!!
Vad är de för app du har?

2013-02-22 | 20:05:22
Anonym

Såklart du klarar det!!
Men tänk dock på att det kan ta upp till 1 år innan kroppen/hormoner har normaliserats efter en graviditet.
Efter jag fick Vilma var min största önskan att komma i mina gamla kläder men allt vad jag gjorde så gick det inte...blev ju mera och mera frustrerad...men efter lite mera än 1år så började kroppen så smått reagera på mina försök (och här har du ingen som tränar flera timmar i veckan inte,helst ingenting!

Lycka till och gå in men inställningen av att detta klarar jag!!

2013-02-23 | 07:48:58
May Britt

May Britt var det som skrev detta då...

2013-02-23 | 07:49:25
Carro a

Heja heja

2013-02-23 | 10:19:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!