Första semlan


Vilken dag, det har gått i ett. Den började lika stressigt som alltid när två stora ska till skolan och hinna med bussen.
Efter det tog jag och Greta det lugnt och gjorde så smått iordning oss för dagen. Elsa sov fram till 8.45 då jag tillslut väckte henne.
Sen har vi varit iväg till kyrkis där det idag bjöds på semlor. För duktiga mig var det årets första :) .
Efter det har vi spenderat tiden ute. Och tillslut kom de stora hem och höll oss sällskap.
Nu har jag äntligen landat i soffan efter att ha slängt i familjen mat. Bara jag och tjejerna hemma då killarna är på fotboll.
Operation fylla Greta har startat, på kvällen gör jag inte mycket mer än ammar.

Puss och kram!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!