Hjälp från oväntat håll


Ja nu ligger man äntligen här i sängen. Kent började snarka 5 min efter att han la huvudet på kudden. Själv ligger jag och funderar på om jag ska hålla mig vaken 1 1/2 h till då jag ska ge J en Alvedon. Stackaren kom hem från skolan i går med massa feber. Idag har febern legat så högt som 40.1. Han ligger i soffan och ser inte mycket ut för världen, stackare. Hör nu att Elsa hostar , hoppas nu inte att hon också blir dålig.

Nu när det är bebis i huset och sjuka barn så blir det automatiskt jag som får ta tag i det och att hjälpa Kent att köra in ved till helgen verkar svårt. Tyvärr måste vi få in ved nu då det snart är sope rent. Men nu har jag fixat så Kent slipper springa fram och tillbaka därute själv. Världens snällaste Fredrik kommer och hjälper. Jag blev helt rörd när han erbjöd sig. Hur godhjärtad kan man va! Denna killen är en av min brorsas bästa kompisar. En härlig kille med massa humor och huvudet på skaft.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!