Kan det vara slut innan skolan börjar


Hallåj!
Nu tror jag vi går åt rätt håll.
Inatt kom världens halsont och hoppade på mig och i morse kunde jag nästan inte prata. "Jo men hallå och välkommen mr halsfluss" tänkte jag då. Men efter halva dagen var jag typ symtomfri. Vad hände?! Nu har jag varken ont i magen eller halsen och jag står här som ett frågetecken.
C har haft feber idag med, men har inte klagat sen i natt på "ont i hela kroppen". Hon har varit piggare och tom orkar spela lite på datorn.
E ligger på gränsen till feber och är mest sur för att hon fortfarande är sjuk och inte får springa runt i alla snödrivor bäst hon vill.
J tycker väll att det är rätt tråkigt att vara fast här hemma nu. Han tampas fortfarande med hostan men den kommer nog hålla i sig ett bra tag är jag rädd. Kan tänka mig att halva klassen hostar på kapp på måndag då väldigt många har varit eller är sjuka.
G och MrT är fortfarande friska och jag kollar tempen på G varje dag bara för att

Har lite saker jag tänkte blogga om när jag får tid och ork. En ganska allvarlig sak och en för mig skrämmande sak ;)

Vi ses!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!