Mögliga apelsiner


Ligger i sängen igen. Har kört tre barn till skolan och nu ligger jag och Greta här igen. Ligger här och känner lukten av mögliga apelsiner och gårdagens mat. Apelsinerna har bara kommit till dörren då jag inte orkar gå ut just nu. Maten står på bänkarna där vi lämnade det igår. Visst borde jag tagit hand om det igår kväll, meeen jag orkade inte. Då satt jag mest och ammade i soffan och försökte hålla mig vaken.
Dagens eftermiddag kräver mycket energi idag och jag är gööööörtrött efter natten då Greta varit vaken sen 3.30. Därför ligger jag nu här i min säng med halva bäddmadrassen hängandes ut över kanten och lakanet knappt på.... För jag orkar inte göra något åt det. Nu ska jag bara stänga ögonen och ladda upp batterierna.

Vet att jag inte är ensam om att ibland leva i ett kaos. Skillnaden på mig och vissa andra är att jag inte försöker dölja det. Hur är du? Försöker du lura andra, och kanske dig själv, med fantastiska fb-inlägg/twitterinlägg/instagraminlägg/blogginlägg? Ta en funderare på det du.

Pöss och godmorgon (natt)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!