Ni borde tacka mig


Idag tillverkar näsan så mycket snor att jag kan försörja en hel snigelfamilj i minst ett år. Solen lyser och det är klarblå himmel. Det är ju bra tycker ni. Det tycker inte jag. Så fort solens strålar når mig, och de letar upp mig hela tiden, så nyser och gråter jag. Jag kan slå vad om att årets finaste dagar infinner sig de få dagar jag är dunderförkyld. Det är inte ofta, som ni har märkt på solens frånvaro. Ni får ursäkta jag får helt enkelt bli bättre på detta med förkylningar. Ska jobba på det ;)

Hur som helst så gömmer jag mig på sovrummet med fördragna gardiner. Liten är också med och får bara gilla läget.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!