Surglad liten fis

Greta är sedan igår vaken mest hela tiden. Från att sovit 3-4 timmar i sträck flera gånger om dagen är det nu bara små powernaps. Hon vill gärna få uppmärksamhet när hon är vaken men hon får allt lära sig att ligga ensam ibland då jag måste hinna med annat. Så har det varit för alla barnen. Som nu när jag dammsugit och tvättat golvet. Då har hon legat i sin vagn och varit lite småsur.
Inatt har hon varit likadan. Vaken och sur för att man inte är uppe och går med henne. Men hon fick snällt ligga mellan oss och va lite småsur. Det är natten och då är det sängen som gäller.
Vissa kan kanske tycka att man är för hård men jag tycker det är det rätta och jag vet ju sedan tidigare att det lönar sig och ingen får några men av det :).

En vaken ,ibland glad och ibland sur, liten Greta :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!