Var är flatorna?


Har just sett QX-galan. VARFÖR är det BARA bögar som showar? Var är flatorna? Det syns för lite flator! Är det bara jag som funderar på detta? Är alla flator tysta och försynta tjejer som helst inte vill synas? Är det bara bögar som vill vara lite extrema och synas på tv?

Det finns säkert några flator där ute som vill showa, och gör det säkert också, men varför syns inte de i media.

Sen en annan sak gällande homosexuella, främst bögar. De vill inte att vi ska tro att alla ligger med alla, att allt inte handlar om sex. MEN samtidigt är det mesta de gör i media sexrelaterat. De står ofta halvnakna på affischer osv. Är inte det lite konstigt? De säger ju emot sig själva.

Hur som helst så älskar jag er alla, vem ni än blir kära i. Jag lär mina barn att man kan älska vem som helst och en familj måste inte bestå av en mamma och en pappa. Men dessa saker har jag funderat på ett tag och undrar om fler har gjort det?

En annan som också funderat lite på detta är denna underbara bög http://gsonfunderar.se/2013/02/04/bogjavlar/#comments . (Eftersom jag bloggar från mobilen så blir det en länk) Gå in och läs! Jag följer hans blogg slaviskt :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!