Jan. 28, 2013


Greta har varit samarbetsvillig inatt. Ätit en gång och detta tog bara 40 min :) . Sen somnade hon och sover, 4h senare, fortfarande. Himla osis att det var uppstigning tidigt för mig idag då. Men skönt att inte behöva sitta och amma medan man försöker få de andra tre skolklara. Idag visade det sig bara vara J som skulle till skolan då de två andra dragit på sig hosta, halsont och feber. En vecka på fsk räckte för E. Jag blir galen!

Nej nu måste jag väcka G och mata henne. Mina kanonkulor till bröst (till följd av allt snuttande/ätande) MÅSTE tömmas.

Trevlig dag på er alla och kör försiktigt, ska tydligen vara väldigt halt på vägarna.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!