Känslosputare



Idag vill jag bara försvinna. Humöret är i botten och gråten sitter i halsen.
Greta har börjat med att dra ut på amningarna. I natt höll hon på i 2h. Hon vill ligga vid bröstet och gotta sig och blir hysterisk om jag tar bort henne. Inatt åt/snuttade hon tre gånger under dessa 2h innan hon tillslut somnade. Så mellan 3-5 var vi vakna (hon var likadan vid 22-tiden) Sen vaknade hon 3h senare och samma procedur drar igång. Först nu är hon nöjd.

Jag vill bara bli ompysslad och få sova idag. Bli klappad på och få höra orden att man är duktig. Vill njuta av att det är helg och vi är två vuxna hemma. Men se det går inte. Kent har dragit iväg på jakt och dessutom tagit stora bilen. Så här sitter vi andra strandade.
Men det är väll såhär det ska vara.

Nej jag är inte bitter!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro

Går det inte att amma liggandes? Så du kan halvsova Medans tjejen äter? Kram

Svar: Nej då suger hon fel :(
Kristina Tonskog

2013-01-28 | 12:29:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!