Mjölkkanoner

Idag hade vi hembesök av BVC. Lilla Greta går upp i vikt så min mjölk (läs grädde) är det då inget fel på. Har aldrig haft problem med för lite mjölk, snarare tvärtom. Jag har för mycket mjölk. Detta har gjort att jag knappt kunnat lämnat hemmet utan koppar, handdukar och visir och regnkläder (till stackarna som ska sitta nära så de slipper bli nersprutade). Denna gången har jag fått tips om en metod som ska minska mjölkproduktionen av barnmorskan på bb. Så håller denna superproduktion i sig så ska jag testa. Vill väldigt gärna amma, men tar en dag i taget.

En trött mamma och en mätt bebis.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Annelie Lönedal

En väldigt vacker, trött mamma!
Kram till er båda

2013-01-09 | 21:13:36
Frun

Kram till dig moster!

2013-01-10 | 00:05:22
http://frutonskog.blogg.se
Linda

Ni är verkligen superfina båda två <3

2013-01-10 | 08:11:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!