Rastat barn och snabeldrake

Idag har vi tagit ut Greta i vagnen för första gången. Vi vandrade runt här omkring och Elsa fick åkt pulka.
Vi har fått lite snö här under gårdagen och i natt ,inte mycket men så att det täcker marken. Detta medför en risk att råka sätta fötterna på fel ställen. Typ där det är blankis! Det gjorde lilla jag och helt plötsligt låg jag där på backen och undrade vad som just hände. Ont i handleden fick jag :(. Men i skrivande stund har det gått över som tur är. Elsa bara stirrade på mig och undrade vad jag höll på med. Haha.
Kom fort upp på fötter igen och tittade mig omkring för att se om någon sett mig. Tur för mig, inga busslass med nyfikna fotograferande japaner just idag. Men kallt på rumpan blev det i alla fall så jag tog mig in efter ett tag för att tina upp mina fylliga skinkor.

Annars händer inte mycket mer än att vi tillslut rastat snabeldraken (har sagt att jag ska göra det i 3 dagar) och han satte nästan i halsen så mycket som det fanns att mumsa i sig :/ , börjat ta tag i tvättberget för att kunna ta oss fram till toaletten och duschen. Har börjat tröttna på att krypa genom tvättunnlarna för att kunna fått kissat.

Skepp å hoj!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!