Sprängda booobisar


Aj aj aj. Nu har hon verkligen dragit igång mjölkmaskineriet. Jag har fått byta pissesura amningsinlägg flera gånger idag. Gaaahhhh vad ont det gör. Kan inte gå med armarna hängande på sidorna, måste sträcka ut dem lite annars trycker det för mycket. Kan inte ligga på sidan för då trycker det. Kan nästan inte bära Greta för då trycker det. Kan i stort sätt inte röra mig utan att det gör ont. Gömmer mig för barnen och får grinat lite då och då.
Vet att detta med ömmande bröst och grinandet hör till första månaderna. Men det gör ju inte saken det minsta bättre just nu. Sen om något år så tittar tag tillbaks på denna tiden och tänker förmodligen "det var väll inte så farligt". Men just nu när man är mitt i det och hela ens liv kretsar kring amning då är det en jättesak.

Välkommen till bröstbloggen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Tycker att du ska skaffa en pump, hade det precis så. Så pumpar du bara så det värsta trycket försvinner. Kram Hanna

Svar: yes borde väll det
Kristina Tonskog

2013-01-28 | 21:21:00
isa

Du ser himla snygg ut i alla fall;)

2013-01-28 | 23:48:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!