Täppt bebis

 
Efter det senaste inlägget blev Greta jättetät i näsan. Stackaren fick ju nästan ingen luft då hon inte förstår att hon ska andas genom munnen. Det har varit en lång natt då jag legat på helspänn för att höra att hon andas. Det gick inte att ha henne liggandes så hon har suttit i sin babysitter mellan oss i sängen. Den la jag kudde under så att de lutade lite mer bak än vanligt. Då blev det såpass bra att hon kunde somna i alla fall. Hon är inte lika pigg som vanligt, orkar inte äta så länge och nöjer sig med det. Därför har jag nu ringt sjukvårdsupplysningen och de sa att jag ska ringa vc nu vid 8. Så det sitter jag och väntar på. Vill att de kollar om hon fått rs-virus så man vet det. Håller tummar och tår för att det bara är en vanlig förkylning.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!