En present


Familjen fick en present av min kära moster Annelie och hennes man Anders när de var på besök i onsdags. För det första så hade det räckt med bara besöket för jag blev så himla glad för att de kom. Är första mostern/morbrorn som kommer och hälsar på oss som en egen familj. Annars så är det ju så att man ska åka till mamma när det vankas besök. Men nu kom dom hit, till bara oss :). Men av någon anledning hade de med sig en liten present, nej jag menar stooor present. Wiiiiii vilken finfin lykta det var i. Jag tackade nog inte tillräckligt, så därför säger jag igen (för jag vet att du läser här) TACK!
Fredags kväll blev den invigd, på vår fina altan va klart, och det var ju himsket myyyysigt.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Oooo, så glad jag blir!
Jag tyckte nog du sa "tack" så det räckte förstås - men det var ju fasligt grant att bli så här varmt omtalad på din blogg <3 Så; tack själv!

...dessutom så var det himla trevligt att träffa er allihop. Så oss får du se igen :o)

2013-07-31 | 01:00:41




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!