Fyndat!!


Jag och C kunde ju inte låta bli att ta en runda inne på sportshopen nu när vi var där, hehe. Kom hem med hörlurar (jag och c ska ha dem tillsammans) 199:-, träningsbyxor till mig 149:-, två träningströjor till mig 199:-, vattenflaska gratis, tre resväskor (till J,C och E) 600:-.
Jag är lite lätt irriterad på sportshopen. De har nämligen typ INGET i min storlek, stl 44. Jag fick be om hjälp att hitta ett par träningsbyxor och hon som hjälpte mig sa att de får in typ två par i den storleken och de går såklart direkt. Så för att jag skulle kunna hitta några till mig så fick vi gå till herravdelningen! Männen får vara så stora som XXL men vi kvinnor ska vara under 42 ,helst under 40 ,för att få några kläder. Hur som helst så hittade vi ju ett par till mig på herravdelningen som passade. Så till er andra som liksom mig är lite av det större hållet så gå till herrarna direkt! Just för detta ger jag sportshopen tummen ner! Jag menar, är det inte vi lite rundare som skulle behöva röra på oss. Men nejdå diskriminera oss bara!! Vi kan ju ta på oss ett tält ni rear ut och sen känna att vi smälter in på gymet. Grrrrrrr.
Skönt att få det ur sig ;). Den snälla personalen som hjälpte mig tyckte att det var jättedumt och höll bara med mig.

Lite av fynden


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!