Present och shopping


Det bara strömmar in presenter från höger och vänster. Idag drog jag med mig svägerskan, Katta, till Torp. Ville komma hemifrån utan barn en stund. Hur som helst så fick jag en försenad födelsedagspresent av Katta. Jag fick välja en parfym. Och nu har jag hittat en ny favoriiit. Paris Hiltons DAZZLE. Fast jag fick en flaska så kunde jag inte låta bli att googla på den när jag kom hem. Och vad hittade jag, jo jag hittade den till kanonpris på parfym.se!! Och då blev jag ju tvungen att köpa den, hehe. Ett riktigt klipp!! Har du någon favoritparfym så gå in och leta efter den där.
Sist jag var på torp så sneglade jag rätt mycket på en tröja på kappahl, men jag slog inte till. Idag kunde jag INTE bara snegla på den, den fick följa med hem. Hur mycket den kostar?? 199:-!! Helt ok.
En väldigt bra dag :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!