Skitapp och fläskbränning


Har förstått att jag av vissa är efterlängtad. Så tadaaa här har ni mig äntligen. Största anledningen till att det inte bloggats är att blogg.se:s app är kassare än kassast, grrrrrr. Nu fick jag ta bort hela skiten och och installera den på nytt så fungerade det, vem vet hur länge. Så nu får jag ju passa på att slänga in ett livstecken :).

Min aktuella status är svettig/röd/näradöden. Jag har nämligen varit ute och gått/joggat!! Ja promenerat har man ju gjort förr men detta med joggandet är en chock för min något förstora kropp. Fick ett ryck (just idag när solen står som högst och värmer som mest) att jag nu banne mig skulle slå slag i saken. Hur många gånger har man inte legat på kvällen och tänkt att i morgon då jäklar ska jag ut och springa. Mehehe jo visst att man gjort. Men idag så tog jag med mig en personlig flaskbärare (Cornelia på cykel) och fläskade runt i 35min och tre mördarbackar.
Stolt?? Så in i bomben! Just nu känner jag att detta ska bli en vana men jag vet att det inte alltid blir som man tänkt ;). Men heja mig, 1 gång gjord!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carro a

Bra jobbat! Alltid en början. Kram Carro

2013-07-20 | 08:20:20
Petra

GRYMT!! Nu är du på gång!!! Fortsätt så <3

2013-07-20 | 13:31:33
http://mittlivsomlapp.blogg.se
Helena

Heja heja!

2013-07-20 | 18:53:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!