Beror på när man ser på det


Man har ju hört uttrycket "beror på hur man ser på det". Tycker det vissa gånger passar bättre med "beror på när man ser på det". Som idag. Elsa skulle duscha och bada. Jag såg till att fixa hårtvättandet direkt så jag skulle slippa allt mas när ungen bara står och skriker att hon vill ut. När det var gjort så fick hon bada tills vattnet blev såpass kallt att det inte längre var en behaglig upplevelse. Cornelia är inne och kikar till henne och allt är frid och fröjd (tror jag). Elsa ropar tillslut att hon är färdig och att den slaviska mamman kan komma och torka. När jag tar henne nära och ska borsta håret så känner jag en bekant lukt.... Blöt hund!! "Elsa har du lekt med hundschampoot?" ."Nej det var Cornelia som tog det i mitt hår".
Om jag tyckte att det var roligt just då?? Nej! Men nu när jag ligger här och tänker på det så är det ju lite roligt. Jäkla ungar till att hitta på hyss!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!