Bort dumma ångest!


Hoppas mer än vanligt på att det blir fint väder i morgon. Jag försöker att låta bli att få ett smått sammanbrott. Jag har jobbat denna helgen vilket innebär att jag typ inte gör något här hemma. Så nu ser det ut som ett bombnedslag! Och i morgon kommer fina kusin med kusinbarn på besök. Vet att de inte är direkt känsliga utan det är jag som är idiot. Så nu hoppas vi på fint väder och mycket utevistelse. Då kanske mina nerver kan lugna sig lite och ångesten försvinna.
Hej hopp! Och nu försöka somna..... Bort dumma panikångest!! Det här vet jag ju bara är dumt....


En liten solstråle som tycker livet för det mesta leker :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!