En bra början


Greta har varit väldigt snorig det senaste och nätterna har därför varit jobbiga. Men i natt har hon sovit i stort sett hela natten. Mat först vid 7-tiden och sen somna om fram till 9.45! Så nu är vi utvilade, gött.
Barnbidragsdag idag = skåpen tomma, måste storhandla. Men jag tror inte det bara är vi som ska handla idag :/. Frågan är ju vad alla norskar gör i Strömstad redan idag, de firar ju inte midsommar och alla har väll inte redan semester. Har nämligen fått inside information om att det kryllar av dem i Strömstad idag.

För övrigt så klappar jag mig själv på axeln. Jag ställde mig på vågen idag och den visade - 4 kg!! Och det märks på byxorna :). Har nu två par byxor som är förstora och ett par som sitter perfekt.
Har ju gått lite för fort nu i början. Mitt mål är 2kg i månaden. Men framförallt att må bättre, bli piggare och orka mer. Jag har ju tidigare skrivit att vikten just nu inte är det viktigaste men -4 kg gör mig glad :)
Så en klapp på axeln är jag mer än värd efter att ha klarar hålla mig borta från massa godsaker. Vissa dagar är ju bara skitjobbiga, andra går som en dans. Det jag har mest sug efter är chips. Jag ÄLSKAR chips! Vet att jag inte klarar att bara ta ett par stycken så det är bäst att låta bli helt.
Några kilo till och jag kan snart börja köpa "vanliga" kläder :) heja heja.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


May Britt

Nej alla har inte semester (tror den startar som här,runt v.28) men halve norska befolkningen har fått pengar idag....plus att de har fått semesterpengar...till veckan får de tydligen skatteåterbäring så det lär nog krylla av de ett tag...typ fram till september ;)

2013-06-20 | 15:08:56
Petra

Heja heja!!! Duktig du är <3

2013-06-20 | 22:58:23
http://mittlivsomlapp.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!