En fotbollsdag


Ujuj sicken dag. Det har varit en riktig fotbollsdag. C och J har båda varit på matcher. Jag följde med tjejerna då Kent ju faktiskt är tränare för killarna och blir automatiskt med där. Tjejerna hade roligt på planen och trots en springande klunga fick vardera lag in 7 mål var. Alla var nöjda och glada :) . Killarna kom hem med en vinst och Kent var stolt som en tupp över sina grabbar.
Eftersom jag var väldigt trött efter jobbnatten så gick jag sedan mest runt i en dimma den tiden jag inte lyckades få sova.
Nu är det jobbdax igen och morgondagen bjuder bl.a. på läkarbesök och hlr-kurs.

Hej å hå!

Har även haft besök av en stycke lillebror :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!