En himsket bra midsommar i alla fall


Å jodå visst blev det en himsket trevlig midsommar i alla fall :) .
Jag började ganska slappt med att köpa blommor att ha till flickornas kransar. Men jag gjorde dem i alla fall själv :). Efter det, blev väldigt stressigt, åkte vi till mamma på midsommarlunch. Men det var inte länge vi kunde stanna då vi skulle hinna tillbaka till 15 för att hinna med dansen på östad. Så där blev det dans, lekar och godisutdelning.
Sen var det hem för att slappa lite innan det bar vidare till Hanna och Jakob för grillning och umgänge. Himla mysigt!
Tack mamma för maten och tack H och J för att vi fick komma hem till er.
Nu kommer jag utan tvekan att somna gott. Om bara den där flugan vill sluta trakassera mig........

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!