För övrigt är det ganska synd om mig


Jodå, att det är! Blev ju förkyld för två veckor och två dagar sen (klart jag håller räkningen). Har snytit mig sedan dess, dock lite mindre nu de senaste dagarna. Har ju därför trott att jag är på bättringsvägen. Men oj vad fel man hade! Pang! sa det igår kväll när jag kom hem från hlr-kursen. Mina bihålor fylldes till det yttersta så jag trodde att hela skiten skulle sprängas. Fick det tillslut att släppa liiite (så att jag kunde somna) med hjälp av nässpray. Men idag har det varit bra jobbigt. När jag väl kunnat snyta mig så är det inte vanligt snor kan jag lova er, mina fina kräkmagade bloggvänner. Nä tänk er saltade mördarsniglar!! Och ont gör det, mest på min vänstra sida.
Fick pga av smärta ta mig till mitt eget lilla apotek här i Bullaren, svärmor, så jag fick utskrivet några renexintabletter.
Funkade väll som så att jag en liten stund kunde snyta ut tre sniglar till och sen blev det stopp!
Nu ska jag försöka sova. Om jag lyckas så lär jag snarka (mycket mer än vanligt) och lär bli mycket irriterad om min käre man kommenterar det.
Men bortsett från det så lever livet ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!