Min födelsedag idag


Är min födelsedag idag, i hela 1h till :). Har haft en bra dag och fått fina paket. Av familjen fick jag blomma och riktiga fristads snickarbyxor, av Carro och Tommy fick jag en jättefin "fågelbur" med blomma i och av mamma-Lasse-Daniel-Isa-Jens-Henry fick jag pengar till en gräsuppsamlare till åkgräsklipparen. Kanske ni inte trodde om mig, att jag hade sånna här önskningar. Men se så är det. Nu ska det samlas gräs och snickras för fullt! Och den superfina "fågelburen" pryder det nya bordet. Tar och slänger in en bild i morgon, löööövar.

Pöss och hej så länge och tack för alla fina grattishälsningar jag fått under dagen. Löv jo ål!

Bjuder på en Greta som idag har fått smaka på en majskrok för första gången.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!