Mina fantastiska barn


Har fått en underbar morgon (om man bortser mensvärken from hell). Visserligen har natten inneburit många turer fram och tillbaka till en gnällig Greta men vad gör det när man får ligga och dra sig till 9 då Cornelia kommer in och ber om att få ta med Greta och se på sommarlovsmorgon. Innan det har jag hört att någon har grejat i köket. Kommer upp och ser att Jonte har tömt och satt i diskmaskinen, plockat upp på golven i kök/vardagsrum/hall och var i full gång att dra över med dammsugaren. Visst blir det inte som om jag skulle ha gjort det men vad gör det. Själva initiativet räcker för mig.
I lugn och ro kunde jag ta en dusch och vakna till.

Tack för denna morgonen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!